kasım 08
ŞUBESİ :İzmir
GRUBU
:maximum
DERSİNHOCASI
:Uzay Yıldırım
11.Hocanın
ders anlatımı nasıldı?: (anlatım hızı, dili, slaytları, kursiyerin memnuniyeti)
Slaytlarla
ders korelasyonu olmadı. Hoca slaytlardan bağımsız ders anlattı.
13.Hocanın Salonda ve
Salon Dışında Ders Dışı Davranışları;
• Gereksiz şakalar açısından nasıldı?
Gerekli gereksiz her konuda espri yapmaya çalışıyordu.
• Zamanı fazlaca öldüren fıkralar açısından nasıldı?
Çok
fazla fıkra anlattı. Dersin önemli bir kısmı geyikle geçti.
11.Hocanın
ders anlatımı nasıldı? (anlatım hızı, dili, slaytları, kursiyerin memnuniyeti)
Hüseyin beyin soru çözümünün hızı gayet iyiydi. slaytları açılayıcıydı. güzel
bir tekrar olmuş oldu. Özgür bey özellikle ilk 3 ders
çok yavaş soru çözdü derste 4 soru gibi. Soruların açıklamasını yaparken çok
ayrıntıya girdi. Konunun önemli yerlerini vurgulamaktan çok konu anlatımı yapıp
çok başka konulara girdi. Ayrıca özgür beyin slaytlarında özellikle cevaplarında
çok hatalar vardı. Bizim uyarmamızla düzeldi.
12.Hocanın
Motivasyonu nasıldı? (enerjisi, çabası, iyi niyeti, kursiyeri motive etmesi,
danışmanlığı) 2si de gayet iyi niyetli ve istekliydi. Ama soru çözümü
derslerinin çok verimli ve akıcı olduğunu söyleyemem.
20.Kantin
fısıltılarından önemsenmesi gereken geribildirimleriniz var mı?
Arkadaşların TUSDATA ya olan güveni biraz bozulmaya başladı. Ders
programındaki düzensiz değişiklikler, bunlar yapıldığında yeterli açıklama
verilmemesi olumsuz etki yarattı. Bayramdan önce 2 hafta arka arkaya ders
olması, şimdide arka arkaya 2 hafta dersin olması, birçok arkadaşın tekrarlarını
yetiştirememesine neden oldu.
13.Hocanın
Salonda ve Salon Dışında Ders Dışı Davranışları;
• Kursiyerlerle uygunsuz diyaloglar açısından nasıldı?
Kursiyerlere’’hayatım’’ diye hitap etmesi çok da hoş değildi.
• Gereksiz şakalar açısından nasıldı? Bazen aşırıya kaçtığı
oldu.
• Zamanı fazlaca öldüren fıkralar açısından nasıldı? Fıkra
değil ama bazı konularda konuştu kendi hayatından örnek verdi, bazen bunlar
fazlaca zaman aldı.
15.Hocanın
rahatsızlık oluşturan yönleri?
Çok
eleştiriye açık görünüyor ama notların yeni düzeniyle ilgili hoşnutsuz
olduğumuzu kendine ifade edince biraz alındı. Oysa içerik olarak değil, hatta
içerik olarak mükemmel olabilir ama takibi güç olduğunu söylemiştik.ders
arasındaki diyalogları derse yansıttı.bazı şeyleri iyi niyetle mi yoksa
iğneleyici olarak mı söyledi çok anlayamadım,ama derse girince ‘’arada beni
tırnakladılar yetişemiyorlarmış’’demesi çok da hoş değildi.
17.Kursiyerlerin
derse karşı ilgi ve verim nasıldı? (Lütfen en az sınıftan 3 kişinin görüşünü
aldıktan sonra bu soruyu cevaplayınız. Ancak; sorularınızı ya doğal yollarla
sohbet arasında yöneltin veya kendi aralarında konuşan gruplara dahil olarak
geri bildirim almaya çalışınız)
İlgi fena değildi.ama
takip etmek de zorlandıkları için ilgilerinin dağıldığını ifade ettiler. Kendi
adıma şimdiye kadar en verimsiz geçen haftamdı,üstelik ilgimi ve dikkatimi en
yüksek düzeyde tutmaya çalışmama rağmen.birçoğuda bilgi olarak çok iyi olduğunu
söyledi
13.Hocanın
Salonda ve Salon Dışında Ders Dışı Davranışları;
• Kursiyerlerle uygunsuz diyaloglar açısından nasıldı?
Büyük bir sorun olmadı
• Gereksiz şakalar açısından nasıldı? Şaka yapmadı pek
• Zamanı fazlaca öldüren fıkralar açısından nasıldı? Fıkra
değil ama espri yapmaya çalıştı, bazen çok aşırıya kaçtı. 10 dk bişeyler anlatıp
sonra hemen ders arası verdi, sanki espri arası ders gibi hissettik, bu bazen
konsantrasyonun kaybına neden oldu.esprilere gülmememizden rahatsızlık duydu,
bunu da ifde etti ama büyük bir çabayla espri yapmaya çalışmaya devam etti.
• Politik, etnik, dini konular açısından nasıldı?öyle bir konu konuşulmadı.ama bir kaç kere bir olayı anlatırken kız
tabiki türbanlıydı dedi yani çok gereksizdi böyle birşey söylemesi. Kimse kızın
açık mı kapalı mı olduğuyla ilgilenmiyordu.
14.Hocanın memnuniyet
oluşturan yönleri? İyi niyetli, güleryüzlü,
15.Hocanın rahatsızlık oluşturan yönleri?
Rahatsızlık veren bir yönü yok ama hocayla sınıf arasında görünmez bir gerginlik
vardı, yani sınıfla hoca anlaşamadı bu hem onu hem bizi sıkıntıya soktu .
normalde anlatılan esprilere gülerdik ama bu sefer sanki sözleşmiş gibi gülen
olmadı sanki anlatılanlar zorlamaymış gibi oldu , hoca sanki ona karşı direnç
gösteriyormuşuz gibi algıladı.
20.Kantin
fısıltılarından önemsenmesi gereken geribildirimleriniz var mı?
tus
kmpı için istanbul vea ankara fiatları arasında niye bu kadar fark oluyor diye
konuşuldu.
18‐Kursiyerlerin genel olarak psikolojisi ve TUSDATA algısı nasıl? Daha da
iyileştirmek için önerileriniz?
Genel psikoloji hafif bir çökme var ,bazıları çalışamadığını söylüyor
yada daha az çalıştığını , bu hafta dahiliye ile ilgili konuşulanlarda ciddi bir
memnuniyetsizlik vardı
Tusdata algısı bence iyi ,
ama dahiliyede topkapı ŞUBESİnede sorduk hangi hoca anlatıyor diyenleri duydum
dahiliye dersi büyük sıkıntı yaratmış
20‐Kantin
fısıltılarından önemsenmesi gereken geribildirimleriniz var mı?
Kamp konusunda sıkıntılar
var ,istanbul kursiyeri ankaraya gitmeli mi ? yoksa istanbulda kalmalı
mı?hangisi daha iyi olur? Bu konuda bir bilgilendirme yapılmalı bence . bir de
hoca kadrolrında ne gibi değişiklikler var ikisi arasında . bu konular konuşulan
konulardı
12‐Hocanın
Motivasyonu nasıldı?: (enerjisi, çabası, iyi niyeti, kursiyeri motive etmesi,
danışmanlığı)
Motivasyonu yoktu bence , dersi anlatıp gitmek için gelmiş gibiydi.dersi daha
iyi hale getirmek için hiç çaba harcamadı.bizi motive etmedi hatta sıradan bir
ders dinliyormuşuz gibi oldu, dersin bitmesini beklemeden gidenler bile oldu.
17‐Kursiyerlerin derse karşı ilgi ve verim nasıldı? (Lütfen en az sınıftan 3
kişinin görüşünü aldıktan sonra bu soruyu cevaplayınız. Ancak; sorularınızı ya
doğal yollarla sohbet arasında yöneltin veya kendi aralarında konuşan gruplara
dahil olarak geri bildirim almaya çalışınız)
Çok verimsiz olduğunu
düşündük yada hiç kimseden çok da verimli zaman geçti diye duymadım. Sadece
evde çalışmayacaklarını bildikleri için orda kaldıklarını söyleyenler oldu.
Hocanın yazanlar dışında ek bir şey anlatmadığını hatta bazı anlarda sadece
kendisi için anlattığını bile düşündük çünkü hiç motive etmedi ve ilgiyi
arttırmaya çalışmadı.
20‐Kantin
fısıltılarından önemsenmesi gereken geribildirimleriniz var mı?
İyi hocaların derse gelmek
yerine kamp için ayarlandığı böylelikle kampın cazibesinin arttırıldığı
konuşuldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder