25 Ekim 2009 Pazar

Tusdata Müfettişleri Ağzından TUSDATA VAN ŞUBESİ 2

TARİH                      
:
14-15-16
kasım 2008

ŞUBESİ                    :VAN



 



11.
Hocanın
ders anlatımı nasıldı?: (anlatım hızı, dili, slaytları, kursiyerin
memnuniyeti) ders anlatımı iyiydi ancak kursiyere
bazen fazla yüklendiğini düşünüyorum sanki canı sıkkın gibi davranıyordu.
Cevabı çok bariz sorular sordu ama bu soruları soruş tarzı biraz sertti o
yüzden sınıftan ses çıkmayınca biraz kızdı



12.
Hocanın
Motivasyonu nasıldı?: (enerjisi, çabası, iyi niyeti, kursiyeri motive
etmesi, danışmanlığı)




iyi niyetli olduğu kesin ama biraz sinirliydi





15.
Hocanın
rahatsızlık oluşturan yönleri?


Kursiyere sert davrandığını düşünüyorum




 





 


 



17.
Kursiyerlerin
derse karşı ilgi ve verim nasıldı? (Lütfen en az sınıftan 3 kişinin görüşünü
aldıktan sonra bu soruyu cevaplayınız. Ancak; sorularınızı ya doğal yollarla
sohbet arasında yöneltin veya kendi aralarında konuşan gruplara dahil olarak
geri bildirim almaya çalışınız) patoloji genel olarak
herkesin sevdiği bir ders ama kursiyerler hocanın sinirliliğinden yakındı


 




TARİH                       :
5-6-7
aralık 2008

ŞUBESİ                    :van

GRUBU                     :uzun dönem nisan



 



12‐Hocanın
Motivasyonu nasıldı?:
(enerjisi, çabası, iyi niyeti, kursiyeri motive
etmesi, danışmanlığı) fazla iyi niyetliydi bu yüzden biraz sorun bile yaşandı.
Ders zamanın bitiş saatini kursiyerlere sordu her kafadan ayrı bir ses çıkınca
hocada biraz sıkıntı yaşadı.



• Zamanı fazlaca öldüren fıkralar açısından nasıldı?
Normale göre fazla fıkra vardı



• Politik,
etnik, dini konular açısından nasıldı?
Şimdiye kadar derse gelen hocaların
hiçbirinde olmamıştı ama bu hafta sonu hocamız bence şakalarında yada
örneklerinde gereksiz politik konulara girdi. Dersi örneklemek için yaptığı
kesin ama sınıfta her görüşten insanın olduğunu düşünürsek politik konulardan
örnek vermesi yanlış bence

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder