25 Ekim 2009 Pazar

Tusdata Müfettişleri Ağzından TUSDATA MALATYA ŞUBESİ





































TARİH
          
        :




15-16/11/2008


 




ŞUBESİ
               




MALATYA


 



11.




Hocanın ders anlatımı nasıldı?: (anlatım hızı, dili, slaytları,
kursiyerin memnuniyeti)



 




Anlatımı kötüydü.Mikrofona rağmen sesi çok azdı.Kitabın aynısını slayt
yapmıştı,ekstra resim ya da animasyon yoktu.Beğenenler vardı ama
çoğunluk beğenmedi.Daha önce geldiğinde de şikayet edilmiş.Kitabın
hepsini anlattı.heryeri önemli diye çizdirdi.Çok sıkıldık.



12.




Hocanın Motivasyonu nasıldı?: (enerjisi, çabası, iyi niyeti, kursiyeri
motive etmesi, danışmanlığı)



 




Kötü anlattığı için motivasyonumuzu kırdı. Ekstra bir çaba göstermedi.

       

 





































14.




Hocanın memnuniyet oluşturan yönleri?



 



 Ders
açısından memnun kalmadım
.



15.




Hocanın rahatsızlık oluşturan yönleri?




 




 Dersi kötü anlattı.Ses tonu kötüydü,tekdüzeydi.Dersi çok özgüvensiz
anlattı.Bu bizi kötü etkiledi.Anlatmış olmak için anlattı.



17.




Kursiyerlerin derse karşı ilgi ve verim nasıldı? (Lütfen en az sınıftan
3 kişinin görüşünü aldıktan sonra bu soruyu cevaplayınız. Ancak;
sorularınızı ya doğal yollarla sohbet arasında yöneltin veya kendi
aralarında konuşan gruplara dahil olarak geri bildirim almaya çalışınız)



 




 Konuştuğum kişiler benimle aynı fikirdeydi.Çoğunluk dersi zorla,
mecburen dinledi.Derste çoğu kişi uyudu.Verim çok kötüydü.



20.




Kantin fısıltılarından önemsenmesi gereken geribildirimleriniz var mı?



 



 Bu
hocaya daha önce ankette düşük puan vermelerine rağmen tekrar
gönderildiğini,bunun kendilerinin önemsenmediğini gösterdiğini
söyleyenler oldu.

1 yorum:

  1. Eğitimin kötü olup dersanelere ihtiyaç duyulan sistemlerde dersaneler arası ticari rekabette kaçınılmaz olarak gelinecek nokta şüphe,şaibe, içsel bilgiye erişim, etik ve yasa dışıliktir. Her sınav türü ve döneminde benzer konular toplumu yormaktadır. Çözüm tüm eğitim alanlarında köklü düzenlemeler ve dersanelerin kapatılmasıdır.
    Fethi Yılmaz yazdı 04.03.2019
    Tıpta Uzmanlık Sınavı sonrasında ÖSYM’nin soruları ve cevap anahtarını yayımlamadan önce sınav soruları sosyal medyada yer aldı. 24 Şubat 2019 Pazar günü gerçekleşen Tıpta Uzmanlık Sınavı öncesinde soruların Whatsapp gruplarında paylaşıldığı iddia edilirken, TUS sorularının çalındığı tartışmaları gündeme gelmişti.Sınav sorularının çalındığı iddiaları üzerine ÖSYM açıklama yaptı. TUS soruları ve cevap anahtarının çalındığı iddialarının odağındaki TUSDATA isimli dershane de konuyla ilgili açıklama yaptı. TUS’a giren doktorların Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne yaptıkları şikayetler ve söyledikleri, “sınav soruları çalındı mı” sorularını kuvvetlendirdi. Sınava giren bir doktor konuyla ilgili, "Bugün TUS dershanesine gitmeden başarı elde etmek çok zor” dedikten sonra, “Sızıntı iddiasının odağındaki TUS dershanesinin sınav öncesi 50 kişilik özel gizli grup oluşturduğunu ileri sürülüyor. Sınav soruları derece yapmaları için bu özel gruba verildi iddiası var. Bir de yüzde 98 soru tutturma, çıkan tüm sorulara referans spot bilgi paylaşımı sızıntı ihtimalini kuvvetlendiriyor. Binlerce tıp doktorunun emeğinin çalınmasına sessiz kalınmamalı” iddialarında bulunmuştu. Konuyla ilgili sosyal medyada ve farklı mecralarda da iddialar dile getirilmesi üzerine, TUSDATA sınava giren hocalarının soruları ezberledigini ifade etmişti. CİMER’e yapılan şikayete ÖSYM Hukuk Müşavirliği yanıt vermişti. ÖSYM açıklamasında, TUSDATA’nın “soruları ezberledik” şeklindeki açıklamasına yer verdi ve sorular ÖSYM'den iki gün erken açıklandığı için telif hakkı konusunda yasal işlem başlatılacağı ifade edildi.
    ÖSYM Başkanlığı Hukuk Müşavirliği CİMER’e yapılan şikayete şöyle yanıt vermişti: ÖSYM tarafından gerçekleştirilen sınavlarda, sınavlara giren bazı adaylarca sınav esnasında sorular ezberlenerek (bazen farklı adaylarca sınav esnasında ezberlenen sorular sınavdan sonra bir araya getirilerek) sınav sonrasında facebook, twitter, instagram, whatsapp, youtube gibi sosyal medya platformları üzerinden paylaşılabilmektedir.
    Orijnaline en yakın şekilde çıkartarak soruları sınav bittikten sonra whatsapp üzerinden paylaştıkları açıkça ifade edilmiştir.Telif hakkı Başkanlığımıza ait olan sınav soru ve cevaplarının 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununa aykırı olarak Başkanlığımızın yazılı izni olmaksızın yayınlanması suç olduğundan sınav sonrasında soruları izinsiz yayınlayan kişiler hakkında suç duyurusunda bulunulmakta ve aynı zamanda erişimin engellenmesi kararı verilmesi, Sulh Ceza Mahkemesi Hakimliğinden talep edilmektedir.ilgili kişi ve kurumlar hakkında gerekli yasal işlemler başlatılmıştır.”
    2019-TUS sorularının sızdırıldığı iddiaların merkezinde olan TUSDATA’nın kurucuları arasında yer alan Uzman Doktor Sami Selçukbiricik’in bağlantıları da dikkat çekiyor. Uz. Dr. Sami Selçuk Biricik, kurucu olmasının yanı sıra, çeşitli illerde yapılan TUSDATA seminerlerine konuşmacı olarak katılıyor ve DUSDATA sitesinde yazarlık yapıyor İstanbul’da İskenderpaşa Cemaati’nin lideri Muhammed Nureddin Coşan’ın vakfettiği “Asfa Eğitim Vakfı" yönetim kurulunda, TUS sorularını sızdırdığı öne sürülen TUSDATA’nın kurucusu Uz.Dr.Sami Selçukbiricik’in adı da geçiyor. Sami Selçukbiricik, Özel Asfa Ferda Koleji Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yaptı.
    Türkiye geçmişte ÖSYM sınav hırsızlıklarıni geçmişte çok yaşadı. Dün FETÖ’nün yaptığı sınav hırsızlıklarının sonucunda Türkiye hala bedel öderken bugün devlete yerleştirilen başka cemaatler üzerinden yine aynı iddiaların konuşulması “Ne zaman ders alacağız” sorularını da beraberinde getiriyor.Fethi Yılmaz Odatv.com

    YanıtlaSil